Välkommen till min blogg










Mitt namn är Sara och jag är en stolt mamma till min son Benjamin som är 2 år och min dotter Amanda som är 7 månader. Jag är 31 år och bor i södra delen av Sverige, det vill säga Skåne.



Jag kommer att blogga om många olika saker som har hänt i mitt liv och om saker som sker.



Att blogga är riktigt kul, fast jag har inte varit så aktiv på sistonde. Nu ska jag bli bättre på det och börja blogga en massa igen. Jag hoppas att ni kommer att tycka det är lika roligt och intressant att läsa den...



Jag är utbildad färdig personalvetare. Men för tillfället är jag föräldrarledig för Amanda. Men i Mars 2011 ska jag åter ut på arbetsmarknaden. Vilket jag kan längta till även om jag njuter av att vara hemma med barnen.







Skulle vara kul om ni vill kommentera =)







Vi hörs!!







Massa kramar







Sara mamma till Benji & Amanda



fredag 21 oktober 2011

Digster

Jag vill passa på att buzza Digster till er som läser min blogg...

Det här är Digster:

.

DIGSTER HAR SPELLISTOR FÖR ALLA!!!

Tjänsten drivs av världens största musikbolag Universal Music.
Digster fungerar som ett musiktjänst till bland annat Spotify.
Digster har över 10 miljoner låtar i sitt bibliotek. Välj mellan en gratis- och en betalversion.
Digster sätter samman spellistor. Du får prova Digster i hela 6 månader med tillgång till musiktjänstens alla tidigare versioner av Live-listor samt artisters egna listor. Digsters musikredaktörer kan uppdatera spellistan utan att du behöver göra någonting. Surfa in till Digster och registrera dig och ange koden buzzador för att utnyttja erbjudandet. Du kommer inte att ånga dig!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

How do you play Barcelona in this year?